YOU are the B E A S T!5
min vovve ska allllllllllllltid ligga på tangentbordet...
Sitter o lyssnar på Toni Braxtons nya singel...helt ok, tror man behöver höra lite mer på den innan den blir "bra"!
jag ahr ju som en tendens o se vilka låtar som kommer bli hits. tex så lyssnade jag på "pokerface" några månader innan den slog igenom stort.. o så unstopable...den lyssnade jag på ett halvår innan den blev stpr här. haha !!
Ajja... har inte skrivit på massa dagar. men vet ni.. jag ids inte !
jag ahr jobat som ett ärsull... varit ledig nu i 2 dagar, igår städade man bort julen...SKÖNT! storstädade..hela läggan.. så nu har bara johan o bära ner kartongerna i källaren.
vårat gym vart större idag oxå för nu kom min lover racing bike hit oxå hihihi....vi ahr tränat ganska hårt nu.. käkar bra med proteiner o dylikt nu, HALLELUHJA för att morbror säljer twinlab saker, får en burk som räcker en vecka för 80 spänn, o den kostar i butik 250 spänn... FINT!!!!!!!!!!!!!!
Nyår var hur mysigt som helst vi var hos farfar o åt gott, drack gott o sköt raketer sjöng ut det gamla...ne helt perfekt o supertrevligt var det (: kanske att det blir våran nya tradition o vara hos farfar under nyår (:
nästa jul kanske det blir utomlands med familjen eller så blir det hos farfar (:
Ja vi har mailat på en till vovve idag, en sådann som jag kan klä o pynta :D hihi...osså får balle en livskamrat!
kul kul om vi får den (:snart är vi ju en STOR familj ! :D kan ju inte skaffa kisse då min lillasyster moa är super allergisk. så det får bli en liten vovve istället (:
just det! nu håller det på o bli riktigt seriöst mellan mig o gubben. jag ska adressändra hit nu, så för första gången så kommer vi bo ihop lagligt på riktigt osv...o jag kommer betala halva hyran.........................HAHA.... har som försökt undslippa detta så länge som möjligt för o vara richirich men nu ahr johan sagt att jag ska adressändra o bo "på pappret oxå" !!
nu ska vi åka o storhandla mat. o sen så ska jag o min bebis åka till mamma o umgås där till i ikväll o vara emd mormor. min älskade mormor åker ju hem på fredag :(:(:(:(:(:(:( jag har sorg.
men vi ska iaf dit o ta en långis hade jag tänkt !
imorgon jobb 13-17...........sen ledig ons-tors- sen jobb lör o sön.......................................
på torsdag fyller min vackra lillasyster hannah 16 år.... lik mig o vacker som en dag !... haha hon har till och med piercat sig i läppen där jag hade på sidan om... själv är man sugen på att stoppa in den igen så mm kanske?? :)
ska tattuera mig nu då jag får lön iaf, talade med thess ska göra 2 st på samma gång, en på armen o den andra nere på foten (:
ett kors snett ett litet alltså, (eftersom jag är kristen o tror på gud) o den andra nere på foten, blir en skit snygg blomankra..
nu står BEAST o läser så jag ska sluta skriva nu ! jag får ingen inspiration !
adjoooo !!!!