Har fått vara på världens bästa grej idag!

Men de kan jag inte förtella här inte :) men det var så vackert !!

Happs hemma igen... dagens har spenderats hemma med raijjsan o DP. huh.....är på åttonde avsnittet nu, så de verkar bli ett uppehåll snart där. men spännande är de, det är allt jag kan förtella ;D
Vi hann till och emd unna oss en solning, men icke att vi vart bruna???? wtffff, jag brukar aldrig ha problem med de. hehe får skylla helt enkelt på dåliga rör ;)
När vi hade solat klart så kom jässan med sin fet feta outlander o hooka upp mig o raijjsan för o åka hit o ha lite kallajs för johan ;D
så nu har alla åkt hem o johan är nere o köper nå gotta åt mig, har beställt dipp iaf :) MUMS!

Vi ska myyyyyyyyyspyyyyyyyyyyselipyyysa ;D, sen blire sängen. för carina kommer hit imorgon o fikar !!
Sov gott Peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0