tjena bloggen

Gubbis o jag håller på att göra middag. kyckling o ris =) mums !!
sen kommer världens bästa mamma hit, hehe hon hade köpt någon present åt mig o Johan =) så ska följa med dom hem sen till milky, o försöka få tag i teres o höra vad heiina gör! kanske snippa förbi på en kääff.

I helgen så kommer nog pappa med familj hit o ska kolla hur vi bor osv. o ge oss någon present =) höhöhö fan vad vi får presenter..kors o tvärs hela tiden :) men de är himla kul!!
Det slog mig idag att det är inte länge kvar tills mommo kommer hem, då ska hon bo här hos mig o johan. förhoppningsvis i 3 veckor men de lär de inte bli för hon har så många att åka o hälsa på o bo hos :) men hon ska iaf komma hit o vara o laga hennes specialiteter köttsoppa med klimp, massa köttbullar o palt i massor =) finns fan ingen som kan göra godare mat än min mormor !! + att jag ska tvinga henne o måla lite tavlor hit. nå portträtt av mig o Johan osv ... så de blir lite mer personligt !


Det slog mig nyss, jag är fan bra på allt vad hushåll heter. jag kan tvätta, städa, hålla snyggt runt omkring oss. laga mat diska vika o stryka kläder mangla, vattna blommor you name it ! !
DET KÄNNS BRA!!!

På lördag fyller min gumma 20 år, välkommen till kärringklubben EWA =P to bad att man ihnte har nå pengar för att fira henne, men de kommer vi att lösa lite senare :)
herregud nu är vi gammla. ska tillägna en låt åt henne !! HAHA...you remember?
en gaaaaaammmal nötlåt haha....

hörs senare bloggen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0