ajjjj mina fötter...

jag o mormor har sprungit på stan sen halv elva idag. sen vid 4 kom gubben o hooka upp oss så mormor kunde åka hem o göra köttsoppa åt oss (: det var mycket gott !!!
johan håller då på med bilen, han hade tappat nå någonstans, så han kommer snart oxå o ska äta köttsoppa o hämta hem sin familj (:
nu är det fullt i julklappar under granen, o den människa som kommer få flest är johan. ha ha ha...
helt seriöst....johan har mer julklappar än någon annan tillsammans under granen...hahahaha...är han uppskattad o älskad eller är han???? :D
jag är sååå trött i kropp o själ....imorgon så ska momma komma o sova med mig på skuris. johan ska åka till hans bror, vilket jag tycker är en myyycket onödig tripp. (voullerim eller hur fan det nu stavas), han ska bara vara från imorgon eftermiddag till söndag kväll... mycket renar/björn/älg, inte skyddstängsel den vägen (jag har släkt i rasmyarn o i harads) o de är mörkt ute... ja hoppas han överlever.....
haha vad jag låter dramatisk nu, men jag tycker det är onödigt o bara vara en dag, men de är ju upp till johan (: jag skulle då ikke orka.., anyway kommer sakna min babe iaf very much ! ska pussa o krama på han sen massor (:
nää nu ska jag gå o umgås med världens underbaraste o bästa mormor (:(:(:(:(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0