äääh..orka :D

drog bara på mig loosefitt, o en tshirt...o ett pääänbääänd.orka nå annat :D
jag är för slö o mör i kroppen.

i sommar så vill jag fara på massor av festivaler....det ska bli en riktig festival sommar. guud så kul !!!
skulle gärna åka till hultsfred också men det har jag nog inte råd med. :(
men massa andra iaf...

huh känner mig helt skakig i hela kroppen...sitter o glor på hells nu, haha det är ju så kul !
inväntar på att thess ska hämta upp mig....så man får fara iväg =)
jah annars gör jag inte så mycket, ska försöka hinna med o läsa era bloggar. har varit svin kass på det på sistone men de är bara för att man sitter jämt o ständigt på laptopen... men nu ska jag försöka göra det ! kul o se vad ni har för er!

vad ska man mer förtella er om då....
jag tror jag måste skaffa glasögon ....ett par prada eller gucci bågar ;)
ne nu låter jag för prylflata utav mig, men helt seriöst jag har fått dålig syn...grrr så går det när man börjar bli gammal.

TÄÄÄÄÄNK hemska tanken....fan snart 25 å kärring... pappa skulle köpa en spade åt mig då...
grrrr vill inte bli så gammal !!!! vill vara ung hela mitt liv inte någon som snart behöver rynkkräm...men jag kommer inte ifrån det suuuuck !
AJJA bara så att ni vet... jag kommer inte att fylla år mer. varje 23 september framöver så är det 20 som gäller !
uppfattat?? ;D hohoho ;P

gud bevare oss väl.....huh ryser av tanken av att bli gammal......ålderskomplex.....som tur är så är jag inte ensam, jag o alla mina kompisar det är ingen som vill bli äldre nu...nu kan vi stanna....alla är lika rädd o fylla 25 o gammal som gatan....hahaha det måste ju vara fel på vårat samhälle vaa???:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0