Det är roligt att se..

....att siffrorna ökar på statistiken så fort man skriver något som är stötande, och som dom flesta känner själva. hat mot dom dom inte tycker om. det är bara det att alla ska låtsas vara så förbannat jävla präktiga o fina i kanten så dom ska låtasas o inte tycka likadant! HAH!

jag tror anyway att jag motionerat sönder min hund idag, hohoho.. vi har prommat nonstop i 2½ timma idag. han är ju inte van sen tidigare med o få sån här motion så han ligger död i hallen nu o helt stel i kroppen. lill stackarn!
ska till raijjsan sen o käka middag o umgås (=
jag tänkte passa på o fara o umgås lite. har ingen bensin i bilen :( så mamma kanske hämtar oss eller så får johan köra oss i samma veva som han åker (:

igår var jag hos mamma iaf, hannah har fått halsfluss. not so nice :/ dom som åker den 5 feb. till egypten !
Cessi kom förbi med kindis, o vi bestämde att nästa gång hon kommer så ska vi göra mitt hår knallrött, eller lilarött. fatta snyggt!!!!!!!!!! man är bara ung en gång så man ska testa på massa med håret. så jävla kul med en syster som är frissa!! ska beställa schampoo o balsam till mitt hår tills nästa gång hon kommer upp också..

undrar om man hinner ner o träna lite innan man ska iväg?? hade som varit fett brah...men tror inte jag hinner det då jag måste diska. plocka upp här hemma o ja hålla efter....

Tycker man är upptagen o busy med allt möjligt hela tiden, kalendern är alltid typ fullbokad med saker att göra!
imorgon tex då ska jag gå med balle från skur till mjölk, för jag ska till BM o fixa mer p-piller då jag följs upp var tredje månad typ då jag har såna pms besvär, sen till doktorn klockan 15.00 o kolla vad det är för eksem liknande allergi utslag jag fått på kroppen som kliar. ja o efter det så hade jag tänkt hälsa på ewa!

Ja busy woman ! :) men ja gillar´´t !!
nu ska jag jäkta lite. höreeeeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0