Alltså....

Hmz. Antingen tränade jag för hårt, jobbade o lyfte fel, åkt fram o tillbaka på hojjen till boden då det blåste sjukligt mkt? eller en jävla samling av alltihopa. jag har ont i min rygg. så jag vilar. jag vågar inte anstränga mig o fara o träna. jag har inte tränat sen i fredags o ja det kryper i heela kroppen!!
Så jag har haft en piss natt, knappt sovit nå ! Johan han däremot har sovit sen halv 12 o sover fortfarande som en jävla prinsessa!!

Nu sitter jag o dricker kaffe o sms:ar med raijjsan, jag ska ta på mig nå kläder o sen försöka cykla till salongen, för jag har kunder både idag och imorgon. Sen ska jag o nellson gå till raijjsan o busa med alvin. i think.

I helgen så ska jag o nalle nog åka ut till farfar o vara där från fredag-måndag. Johan jobbar ändå så. trisst att sitta i denna skithåla i påsk.
Ja ni märker jag har haft en pissnatt!! o jag får inte pissträna !! O apprå på allt o inget så kanske jag har ont i halsen. jag som ALDRIG är sjuk med nå jävla förkyling. ja ni ser. pissmorgon !!

Hoppas ni andra får en betydligt bättre start på denna dag än jag. tur Johan sover.
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0