Ditt smutts........

Långfredag idag o jag är ledig med den..wiheuuu...
Ska packa ihop mina o nellsons saker o så åker vi till farfar o är där. Johan jobbar ju ändå så vad tusan ska vi då göra i stan jag o han nallen?
Ska och färga o fixa till folks bryn o fransar. :-)
Många verkar ju ska festa men inte då jag, huh... bakis fortfarande sen förra helgen. så nu blir det ut i trygga lilla Råbäcken o lapa sol på altanen :-)
funderar starkt på att byta till finest bloggen istället då man kan fota o skicka in direkt via iphonen. men isf stoppar jatg in en länk här så ni vet vart ni kan gå istället. roligare o kunna följa en direkt i vardagen va?

nåväl ska se vad jag kan göra. jag o nellson ska iaf till raijjsan o avve o dricka kaffe o kuta lite innan vi åker från stan!
Ha en fin påsk! tar emd mig datorn till farfar!!
CHOBRÄÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0