God Morgon !

Sitter här med kaffe o macka. ska göra mig iordning o sen ut med ballen o cykla iväg till and nails =)

Urs hemska dröm jag haft inatt, drömde att en massa teens jagade mig med en massa Metamfetamin o skulle tvinga i mig, huh. tur att det bara var en dröm!

Hon är allt gullig Carina (hon som äger ...and nails), jag ska få ha med mig nalle i salongen, fatta snällt ! Nu då jag är borta 10-16 miiinst varje dag o så börjar johan sina jobbveckor med 8-17 typ. Men det var Carina som föreslog att jag fick ha med mig nellson varje dag o att det inte gjorde något då hon ääälskar hundar. så jag ska göra iordning nu så man kan ha han liggandes ute på bron om det är fint väder så han får kolla på alla bilar som kör förbi. Ne från o emd imorgon så får han följa emd mig vart jag än går. i vanlig ordning, som det ska vara. Äntligen =)

Nåni nu jalla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0