HippHipp HURRA idag fyller älskade Noel 1 år!!

Idag fyller ewa son, mitt lilla gudbarn Noel 1 hela år. shitt majbritt vad tiden gått fort......
Så han ska firas. Jag o Johan ska dit på kalas senare =)
Idag har jag fått ledigt. Carina min handledare ringde igår kväll o sa att jag fick vara ledig då jag jobbat så mkt nu senaste tiden, och det UPPSKATTADES kan jag lova. jag ahr sovit från 23.00 igår till 9.30 idag. slut trött tjej kan jag lova. Gubben är också ledig =))

Grattis lilla gubben ! finaste ungen som finns!!!!


I mamma ewas mage någon dag innan utsläpp!!


Första gången jag höll i dig tre dagar då ni kommit hem från BB



Första gången ni kom och hälsa på mig på jobbet ca 10 dagar gammal.


Efter jobebt då jag kom o hälsa på.



En av alla pussar. nån månad. ewa hjälp?



Jag lär dig allt jag kan :-D



Johan o Noel i Tallinn, alltså var noel 3 månader nu.


BästEwa med hennes gounge :=)



Jag lär Noel räcka ut tungan


Julklappen, silverhalsband med hans stjärntecken på.



Jag o mamman, 14-15 bast!



Vi 3 <3. naaaw!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0