Igår hade man fin besök

Nämligen Jässan =) kul var det, har inte sett den donnan på länge då hon har flyttat till 08.

idag är min enda lediga dag. jag o nalle är hos raijjsan o alvin o hälsar på.

Tror nalle hade ett bryskt uppvaknande imorse,( jag sover ju alltid med öronproppar.)  jag tror jag drömde att nalle höll på att kvävas o harkla sig. anyway....nalle kommer springandes mot min sida av sängen o jag tror att han håller på att svimma o harkla sig så jag flyger upp i sängen o bänder upp hunden o gör en lindrig version av heimlisch? på han. HAHAHA. johan vaknar o undrar vad jag håller på med o säger att jag bara drömt
för i själva verket så hade nalle bara gått upp o halkat av att vi har så halt golv.
HAHAHAHAHA stackars HUND!!! hans matte är lite knäpp!!


Imorgon mina damer o herrar så blir jag utbildad och diplomerad inom ögon/bryn/frans! coolt va!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0