Pengar Pengar

Hej alla denna söndag dag !

i helgen har vi varit lediga. tagit det som det har kommit. Fredags kväll bjöd gubben mig på plankstek på restaurang. MUMS. sen gick vi till raijjsan o drack öl o vin =)
Lördag åkte vi ut till storheden o traska runt, hem o storstäda. Drog årets första grillning, sen plinga det på dörren o in kom ewa markus o noel. vi åkte med dom hem o drack vin o öl. Jenna kom också dit. vi ahde det supertrevligt. Mormor körde hem oss halv 11.
Idag vaknade vi 9 o jobbet ringde. har krisat ihop sig så jag ska hoppa in o jobba 06.00-14.00 imorgon. catchiing!
Alltså så är jag inte på salongen imorgon. åter igen där på tisdag.
Nu är jag o nalle o hälsar på raijjsan o avve. vi ska se film nu.

idag tror jag att jag o gubben ska äta köttfärsbiffar med jalapenos o potatis. det låter väl gott??=)
PÅ återseende!!

kanske att jag far ut o springer sen om jag orkar. men det är bara ett stort KANSKE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0