slut tjej

Idag har min lillasyster varit på salobngen, hon vart söt som en doscka. böjda svarta ögonfransar o färgade o ansade bryn. SNYGGT!
Själv ansade jag mina buskiga bryn.... vart sjuuukt dödligt snygg i dom! Helt själv färga o klippte o noppra jag dom. nu då man vet o kan hur man ska göra.

Annars idag så skulle jag på gymmet. meeen det var på tok emd bilar där så jag ides inte ens kolla efter en parkering. träningen blir som lidande nu då man "jobbar", för ids inte va två timmar på gymmet o vänta på alla maskiner. Tur att jag kan vara ute o springa iaf.
O på tal om löpning. igår tog jag rekordet. sprang från vår dörr. till kronanbacken, ner till sjön. runt HELA sjön till statiol o sen upp hem hit igen.

jag säger det igen, det absolut bästa jag gjort i mitt liv är att sluta röka !!!!!!!

nu kom johan. nu börjar dp snart, ska ta mig ett glas rött. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0