suschidax

Tja tja tja

Jag tog en halvmilare igår trotts det dåliga vädret. orkade inte mer igår då jag hade kört ett hårt benpass dagen innan.
sen vart det över till raijjsan o avve i vanlig ordning.

idag vaknade jag halv 8, for o gymma, hem o duscha, till salongen, sen en snabbis på stan o köpa pyjamas shorts åt johan. sen kom raijjsan o jag körde lite lätt manikyr på henne, klockan 14.00 vart det P-möte. O nyss ahr jag kommit hem. Jag är rätt slut nu.........
Min familj kommer hit sen, johan ska göra suschi åt dom. jag får en vesuvio med beasås. MUMS:-) jag äter inte kattmat ! :D
Jag ska bara slappa i soffan idag ahde jag tänkt. sååå slut i huvudet.....

Nå hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0