hojjen SÅLD

happs då var vi en hojj fattigare då.

I helgen har jag jobbat. igår var vi dessutom på KH o såg sven-ingvars live. änu ett dänsbänder band jag kan bocka av i listan att hinna se. barbados, sten o stanley, brolle, markus fagervall.....osv har jag hunnit med o se via mitt jobb.

IDag ska vi fara o kolla på en ny bäddmadrass. sen ska jag till carinas nails =)
Annars i helgen så var man o firade älskade connan som fyllde 11 år, hon fick sig en adidaströja som hon så länge önskat sig. O så har jag hunnit med att fara ut o springa både lördag o söndag. är FETT sugen på gymmet idag men jag tror jag ska trotsa viljan o ha en vilodag idag istället då jag hann med 4 konditionspass + 2 styrkepass förra veckan.

Jaha nu hör man på nyheterna här i bakrunden att allt fler dör i hudcancer. halleluhja att jag har slutat med solarie för lääänge sen.

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0