KOLLA MINA NYA NAGLAR=)

Lägger in lite piccs som jag glömt o visa!



Här är den nya fåtöljen jag köpte på soumi soffa för någon månad sedan. kostat 4999:-
han ville ha 1500 jag prutade ner till 1300 :D snygg va?



Här är min nya favvo bikini stina köpte åt mig i thailand. bilden gör sig inte rättvis någonstans då den vart så mörk.
IRL är bikinin mkt mer knallig. alltså prickarna lyser på det svarta. värsta schlagern juh!!



Här är naglarna Linda gjorde på mig idag på salongen :=)
Snart behöver jag 10 st tjejer jag kan öva en nagelmetod på. hör av er om ni är intresserade av o veta mer!



alltså iphone 3gs kamera är fan inte bra !







Imorgon är det scanning av kroppen. lite nervös faktiskt. Hade ju en metabolisk ålder på 32 år för två år sedan. BUT HEY jag träna inte o var en jävla rökare. JAG kan säga så här att det bästa jag gjort i mitt liv är fan i mig att sluta röka. Jag är grymt stolt över att jag lyckats o att jag aldrig never ever kommer att börja om igen. fiifan!



SÅ. jag återkommer med mina resultat. Imorgon kommer vespan juh!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0