Thaimassage

CHOBREEE!!

jag o gubben har vart på thamassage, himmelskt!!

nu sitter jag hos raijjsan o ska få våfflor =) med jordgubbsmousse!!!! GOTT!!
BTW. idag såg jag att jag hade gått ner 5 kg, det firade vi med varsitt skrovmål=) Nu ska jag absolut inte ner nå mer för då är jag för mager. Nu är det bara det sista lilla lösa som ska bli fast, sen är jag redo för beach 2011!=)
Ska fixa bild så ska ni få se bikinin stina köpte åt mig i thailand, o den mina vänner is to die for. helt jävla gourgessssssss....o så kommer jag vara helt ensam om o ha en sån oxå, så jävla becci är det över den. värsta schlager bikinin! ja ni ska få se !! :-D

Nu ska vi ladda ner en film jag o hon raijjsan o äta våfflor! på måndag börjar jag min praktik så varje dag kommer jag att vara på carinas nails. kul va? ha något o göra om dagarna o öva o öva o öva !

Anyway, imorgon ska vi göra iordning hojjen vi ska sälja. vi behöver ju inte två.... likaså att vi inte behöver två bilar. Gubben ska istället köpa mig en vespa =) det är gulligt tycker jag ! jag ska inte ha någon moped jag ska ha en vespa om jag ska ha nå.

nåväl nu luktar det gott här i huset o jag har suttit här o skrivit alldeles för ovettigt vetande o onödigt va? hehe.
men jag har inge annat skoj o skriva just nu därför ni bara får läsa sånt ni egentligen inte bryr er ett skit om=)
PUSS O HEJ

Bjuder på en intetsägande bild :-D



Jag o raijjsan. jag är ju alltid lika fotosnygg va? :D

tur att vi har raijjsan som räddar bilden med ett leende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0