vet ni vad

idag har min kära sambo sprättat 18.000:- på MIG!! :-D
Hehehe. jag har fått mig en sprajjtans ny vespa + ny hjälm+ stort kedjelås :)
Johan gllar inte då jag säger att han lagt ner så mkt pengar på mig på en dag. han vill hellre att jag ska säga att den är till oss. but hey i know my man......hojjen är den han kommer köra. o jag kommer köra vespan.
fatta.... HAHA höll på o garva ihjäl mig idag på salongen då jag kom på mig själv med att tänka att jag går tillbaka i tiden o blir en liten fjortis på vespa igen!

Johan tyckte först jag skulle ha en tramp ala flat moppe. men o aldrig sa ju då jag.. ska jag ha en åkmojäng så ska det vara en vespa annars får de vara. tänk er mig...klackisar o stå o kicka igång en k50 eller nå dylikt. med en bombhjälm som är öppen....pjuhh. skulle nog aldrig hända. jag är inte ett dugg manlig what so evah!
jag ska ha en tjejmoped thats it. o vad fick jag??? jo en tjejmoppe :D så nu är jag stolt ägare !!! vespan ser exakt ut som våran andra hojj i färgerna. fatta coolt :)))


men visst är han allt för go min lilla gubbe !! :)



Jag har börjat min praktik nu så de är bara o kika in på.....and nails =) på söndag ska det bli utbildning !! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0